wtorek, 18 czerwca 2013

Wyniki Candy!!! :D

Uff... Ale gorąca atmosfera :)
Mój termometr pokazuje 29st.C! Serio!
I to nie jest temperatura w słońcu....
Dobrze, że w moim małym mieszkanku nie czuć tak
tej gorączki ;)

Ale za to czuć gorące emocje związane z wynikami 
mojego Roczkowego Candy! ;)

Strasznie się cieszę, że aż tylu osobom spodobały się
moje słodziaki :)
Na blogu zgłosiło się 137 osób, z na Facebooku 85 osób!
Wow! Wielkie dzięki :))

Niektóre osoby skorzystały z możliwości i zapisywały się i tu i tu,
a wielu z Was miało ochotę przygarnąć i misia i kotka.
Z waszych zgłoszeń porobiłam losy.
Losów można było mieć 1, 2, 3, a nawet 4,
po 2 na misia i 2 na kotka.



W miseczce misia znajduje się 141 losów.
W miseczce kotka znajduje się 167 losów.


Uwaga przed Wami pierwsze losowanie!

Kotka wygrywa....


PRACOWNIA JABLONIEE

Gratulacje! :))

A teraz drugie losowanie

Misia wygrywa.....



SOBOTA

Gratulacje! :))

A teraz można pobawić się trochę losami ;)


Coś się za bardzo nie chciała uśmiechać, bo bardzo chciała już 
iść na plac zabaw, a mama tu jakieś losy wymyśla :P

Jeszcze raz gratuluję zwycięzcą i
bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w Candy :)

Wielu z Was zostało moimi nowymi obserwatorami i
polubiło mój profil na FB. Mam nadzieję, że dalej
będziecie do mnie zaglądać :)
Nie udało mi się niestety jeszcze odwiedzić wszystkich
Waszych blogów, ale mam nadzieję wkrótce to nadrobić :)

Na koniec dodam, że jeżeli podobają się Wam
moje prace jak kotek i misiu, czy jakieś inne zamieszczone
na tym blogu i chcielibyście je mieć, to nie 
krępujcie się i do mnie piszcie:
weasels.world08@gmail.com

Niedługo postaram się o jakąś galerię prac, a na razie
można je oglądać przez etykiety na samym dole strony ;)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,

Asica-Łasica :)





27 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciężczyń - szczęściary! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)
    Zabawa była switna bo i podusie cudne;)
    Szczęsciary;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym osobom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla obdarowanych.
    U nas dzisiaj w cieniu było 30 stopni a teraz popadało i zrobiło się przyjemniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ! Nie mam szczescia ajj

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i zazdroszcze:) a losująca przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję:)

    p.s. doszła przesyłka???

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanym, sama złożyłabym głowę na takiej podusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczesciar :) Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwyciezczyniom :-) i zazdroszcze ;-)

    a Tobie Joasiu, dziekuje za zabawe :-) pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo czyżbym wygrała misia ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i co tu dużo mówić zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściary, gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!! Dziękuję bardzo się cieszę, ale mam szczęście! Te kotki są takie urocze,a teraz jeden będzie mój:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh,,, jak żałuję, ze to nie do mnie polecą te zwierzaki!
    Ale gratuluję Szczęściarom! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje i dziekuje za zabawe, a na fb oczywiscie cie sledze i sledzic nie przestane..:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie cudne koty przegapiłam :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...